Jeśli zabawa to tylko z Toffifee

Małe pyszności są nie tylko dla dzieci, przekonuje Toffifeewciągając całe rodziny w pomysłowe działania. Do udziału w akcjizachęcają m.in. materiały wykreowane przez Grey Matters.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Agencja Grey Matters, działająca w strukturach ASM group dlaStorck przygotowała kreację materiałów obejmujących projekt reklamyprasowej i billboardu internetowego, które zachęcają do odwiedzeniastrony www.toffifee.pl.

Reklama przygotowana przez Grey Matters ma w sumie cztery emisjew dodatku "Gazety Wyborczej" "Co jest grane", a do końca listopadabędzie można zobaczyć ją na stronie www.gazeta.pl oraz www.cinema-city.pl.

Poza kreacją od Grey Matters projekt nagłaśniają również spotyToffifee emitowane w kinach Cinema City oraz spoty konkursowe"Dziecinnie prosty konkurs" przygotowane przez Rmf fm iprezentowane na ich antenie.

Zakupem mediów dla całego projektu firmy Storck zajął się dommediowy Optimum Media OMD.

ak
Autor artykułu:
ak
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"