Nowa marka Jupiter zatrudnia Touch.PR

Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter, należąca do Prima Group i Prima 2000. Działania public relations prowadzi dla niej Touch.PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowa marka Jupiter zatrudnia Touch.PR

Obsługę w zakresie social media i influencer marketingu Prima Group i Prima 2000 w całości powierzyły agencji Touch.PR.

Do głównych działań agencji należy stworzenie planu komunikacji, uwzględniającego aktywność zwłaszcza w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik-Tok).

Za obsługę marki Jupiter odpowiada wrocławski oddział agencji Touch.PR - Dominika Szalek-Kanofocka - senior account manager oraz Hanna Krawiec - junior account manager ze strategicznym wsparciem CEO agencji Sandry Kaczmarek.

Agencja Touch.PR obsługuje m.in. takie marki jak Żabka Polska, Gatta, Storm, Coram, Bionigree, OKAM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?