Nowa marka Jupiter zatrudnia Touch.PR

Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter, należąca do Prima Group i Prima 2000. Działania public relations prowadzi dla niej Touch.PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nowa marka Jupiter zatrudnia Touch.PR

Obsługę w zakresie social media i influencer marketingu Prima Group i Prima 2000 w całości powierzyły agencji Touch.PR.

Do głównych działań agencji należy stworzenie planu komunikacji, uwzględniającego aktywność zwłaszcza w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik-Tok).

Za obsługę marki Jupiter odpowiada wrocławski oddział agencji Touch.PR - Dominika Szalek-Kanofocka - senior account manager oraz Hanna Krawiec - junior account manager ze strategicznym wsparciem CEO agencji Sandry Kaczmarek.

Agencja Touch.PR obsługuje m.in. takie marki jak Żabka Polska, Gatta, Storm, Coram, Bionigree, OKAM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Meta będzie płacić za treści. Podpisała umowy z największymi wydawcami

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

Oto gospodarze "Sylwestra z Dwójką" 2025. Pełna lista prowadzących [TYLKO U NAS]

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce

Co mówią dane z tego tygodnia? Oto najpopularniejsze filmy i seriale Netflixa w Polsce