K2 dla Volkswagena w internecie

Agencja K2 wygrała przetargi na obsługę w internecie marki Volkswagen - zarówno modeli osobowych, jak i użytkowych. Umowę podpisano na trzy lata.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Od początku listopada K2 odpowiada za opracowanie i realizację strategii obecności w internecie marek kilkunastu osobowych i użytkowych modeli Volkswagena. Agencja zajmuje się stałą obsługą serwisów volkswagen.pl i vwuzytkowe.pl, przygotowywaniem stron produktowych oraz kreacją i produkcją materiałów reklamowych. Ponadto odpowiada za kampanie sprzedażowe i promocje oraz kanał marki na YouTubie.

K2 zdobyła to zlecenie w dwóch osobnych przetargach (dotyczących modeli osobowych i użytkowych), w których brały też udział cztery inne agencje.

Poprzednio obsługą Volkswagena w internecie zajmowała się agencja Face to Face.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"