K2 Media z AdStockiem do optymalizacji kampanii e-commerce

Agencja mediowa K2 Media wprowadza narzędzie AdStock służące do optymalizacji kampanii sprzedażowych reklamujących oferty sklepów internetowych.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

AdStock jest kompatybilnym z Google AdWords skryptem umożliwiającym skorelowanie kampanii ze stanem magazynu. Jeśli okaże się, że reklama kieruje użytkownika na stronę produktu, który chwilowo jest niedostępny, skrypt przenosi budżet na produkty, które są dostępne na stanie.

- Z przeprowadzonego przez K2 Media badania wybranych sklepów reklamujących się w AdWords wynika, że nawet 15 proc. reklam AdWords emitowanych przez sklepy internetowe jest nieefektywna - tłumaczy Maja Biniewicz strategy director w K2 Media, uzasadniając wprowadzenie nowego narzędzia. - Aby sprawdzić skuteczność reklam zebrano informację o 130 produktach należących do 5 kategorii produktowych. Wszystkie produkty reklamowane były za pomocą reklamy typu AdWords. 20 produktów było reklamowanych pomimo tego, że nie były rzeczywiście dostępne. Brak skorelowania reklamy AdWords ze stanem magazynu sprawił, że kampania traciła na efektywności, a właściciele sklepów płacili za kliknięcia, które nie miały szansy przełożyć się na sprzedaż - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska