Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise

Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w K2 Precise (Grupa K2).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise
Kacper Gilarowski

Gilarowski na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.

Odpowiada też m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.

Kacper Gilarowski związany jest z branżą od 7 lat. Wiedzę dotyczącą zaawansowanych rozwiązań digital zdobywał m.in. w RTB House i MediaCom. Współtworzył też agencję data-driven marketingu Datomni. Przez ostatni rok w K2 Precise, jako e-commerce expert, realizował szereg projektów e-commerce dla klientów agencji, m.in atlantic.pl, morizon.pl czy resibo.pl.

Gilarowski jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria na SGGW.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"