Kalicińscy.com dla Acuvue w internecie

Agencja Kalicińscy.com wygrała przetarg firmy Johnson&Johnson na obsługę marki soczewek Acuvue w polskim internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej umowy agencja odpowiada za obsługę kanałów social media, realizację kampanii promocyjnych w internecie oraz przygotowanie strategii komunikacji z influencerami.

Z Acuvue współpracuje dom mediowy UM odpowiedzialny za planowanie mediów, dodatkowo Kalicińscy.com zaprosili do współpracy agencję influencer marketing Hash.fm.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"