Kamil Kołak: z MediaComu do Publicis Groupe

Kamil Kołak, ostatnio związany z MediaCom Warszawa dołączył do zespołu Publicis Groupe. Jako account director rozpoczął pracę w teamie PlatformGSK, odpowiedzialnym za obsługę mediową koncernu farmaceutycznego GlaxoSmithKline.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Kamil Kołak: z MediaComu do Publicis Groupe
Kamil Kołak

Kamil Kołak posiada ponad 12-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Ostatnio, przez ponad 5 lat pracował w MediaCom Warszawa. Przez ostatni rok pełnił tam funkcję business associate directora. Wcześniej zajmował stanowiska: business managera CEE, senior communication plannera, communication plannera. Wcześniej pracował m.in. w Grey Group jako business manager, w Mindshare Polska jako executive, w OMD Polska jako junior media planner.

Wśród obsługiwanych przez niego dotychczas klientów były firmy:: P&G, Danone, Mazda, Ford, Chanel, Media Expert, Ryanair oraz GSK. Tworzył i realizował strategie komunikacji na wszystkie rynki środkowej i wschodniej Europy. Wspólnie ze swoimi klientami zdobywał nagrody i wyróżnienia w kluczowych konkursach branżowych: Effie Awards, Innovation i Polish Esport Awards.

Kamil Kołak jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończył studia o kierunku marketing i zarządzanie.

Publicis przejął obsługę mediową GlaxoSmithkline od Mediacomu i PHD pod koniec 2018 roku. Była to decyzja globalna koncernu, która dotyczyła również rynku polskiego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/glaxosmithkline-wydatki-reklamowe-w-internecie-daja-wiekszy-zwrot-niz-w-telewizji,7171100399998593a ##

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt