Francuzi z kampanią społeczną przeciwko przemocy seksualnej

We Francji rozpoczęła się kampania społeczna „This is not consent” (ang. „To nie jest przyzwolenie”). Odpowiadająca za nią organizacja pozarządowa Handsaway zwraca uwagę, że jakikolwiek strój kobiety nie oznacza wyrażenia zgody na niestosowne uwagi i molestowanie seksualne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Francuzi z kampanią społeczną przeciwko przemocy seksualnej

Handsaway  w kampanii społecznej „This is not consent” porusza temat naruszenia granic kobiet w przestrzeni publicznej.

Organizacja przypomina, że żaden, nawet najbardziej skąpy strój kobiety, nie daje innym przyzwolenia na dotykanie jej, obraźliwe uwagi, a już zwłaszcza nie prowokuje mężczyzn do zaczepek i molestowania.

Kampania obejmuje nośniki zewnętrzne.

Za kreację odpowiada TBWA/Paris, zdjęcia wykonała Shelby Duncan. Za produkcję odpowiada 1718 Paris.

grafika
grafika
grafika
grafika
grafika

Slogan „This is not consent” nawiązuje do głośnej sprawy z 2018 roku z Irlandii. Sąd w Cork uniewinnił mężczyznę od zarzutu gwałtu, przyznając rację obronie, która argumentowała, że kobieta miała na sobie stringi, co było równoznaczne z ochotą na stosunek seksualny. Po wyroku w mieście wybuchły protesty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska