Klipy internautów w ofercie Agencji TVN

W ofercie serwisu x-news prowadzonego przez Agencję TVN znajdą się klipy tworzone przez internautów. Dostarczać je będzie agencja Storyfull, pozyskująca treści wideo z portali społecznościowych oraz od reporterów-amatorów z całego świata.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W serwisie agencyjnym x-news dostępne będą dla polskich klientów zarówno materiały newsowe tworzone przez przypadkowych świadków wydarzeń, jak i internetowe virale - śmieszne klipy i ciekawostki - najchętniej oglądane przez internautów.

- Storyful to jeden z najciekawszych projektów dziennikarskich ostatnich lat. Wychodzimy naprzeciw potrzebom dzisiejszych mediów, które muszą dostarczać swoim odbiorcom coś więcej niż tradycyjne relacje i opinie. Storyful pokazuje wydarzenia na świecie z punktu widzenia zwykłych ludzi, często uchwycone na gorąco obiektywem aparatu telefonu komórkowego - mówi Jakub Sufin, redaktor naczelny serwisu agencyjnego x-news.

Materiały publikowane będą w x-news w serwisie Storyful Plus. Co miesiąc znajdzie się tam około 230 nowych klipów - 150 pochodzących ze Storyful i 80 przygotowanych przez Agencję TVN.

Klipy Storyful publikowane będą w x-news obok obecnych tam już materiałów Plus - czyli amatorskich nagrań oraz treści wideo (także z Polski) udostępnianych przez instytucje rządowe, organizacje publiczne, fundacje. Ich pozyskiwaniem zajmuje się w newsroomie Agencji TVN specjalny zespół, który także weryfikuje autentyczność wszystkich materiałów i uzgadnia prawa do materiałów z ich właścicielami, co pozwala na ich publikację w polskich portalach internetowych i stacjach telewizyjnych.

Storyful jest pierwszą agencją newsową ery społecznościowej. Zajmuje się wyszukiwaniem, weryfikacją i dystrybucją najciekawszego kontentu publikowanego na platformach społecznościowych. Agencję tworzy zespół dziennikarzy, researcherów i techników pracujących w Azji, Europie i Stanach Zjednoczonych.

 

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS