Kolekcja Paprocki & Brzozowski by Avanti

Ruszyła sprzedaż unikalnej kolekcji duetu projektantów Paprocki & Brzozowski dla miesięcznika Avanti.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dwaj młodzi projektanci Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, specjalnie dla czytelniczek Avanti, stworzyli limitowaną kolekcję ciuchów i dodatków.

 Topy zainspirowane jesiennymi trendami. Wzory w stylu op-art, kwiatowe nadruki i najmodniejsze kolory nowego sezonu, czyli czerń, błękit i fiolet. Delikatne wiązania i marszczenia, szarfy-kokardy, cienkie ramiączka i kimonowe rękawy to dodatkowe urozmaicenia. Projektanci wykorzystali też pionowe, graficzne cięcia idealnie podkreślające sylwetkę oraz swój ulubiony kontrast materiałów - błysk i mat. W wersji na dzień i na wieczór. Dopełnieniem kolekcji jest aksamitna torebka. Materiały, na potrzeby mini kolekcji Paprocki&Brzozowski by Avanti sprowadzono z Włoch. Rzeczy sygnowane przez duet projektantów oferuje e-butik Avanti, dostępny na stronie www.avantimoda.pl  - informuje Anna Kurek, Anna Kurek kierownik działu promocji czasopism Agory

Kampania medialna wspierająca projekt Paprocki&Brzozowski by Avanti towarzyszyć będzie promocji październikowego numeru miesięcznika. Obejmować będzie telewizję (TVP 1, TVP 2, TV4, TVN, TVN7, Polsat, VIVA, MTV, TVN 24, TVN Style, Gazetę Wyborczą, Metro, miesięczniki Wydawnictwa Agora SA oraz portal Gazeta.pl.

Kreację przygotował dział marketingu miesięcznika Avanti, produkcją spotu telewizyjnego zajęła się Agencja BadiBadi. Zakup mediów: Starlink.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję