Koniec współpracy Microsoft i NBC. MSNBC.com przechodzi do historii

Po 16 latach współpracy NBC i Microsoft rezygnują z prowadzenia wspólnego serwisu informacyjnego. Strona MSNBC.com zmienia nazwę na NBCNews.com.

Wojciech Borowicz
Wojciech Borowicz
Udostępnij artykuł:

Comcast zapłacił 300 milionów dolarów za przejęcie 50-procentowych udziałów Microsoftu w serwisie MSNBC.com. Obecnie strona MSNBC przekierowuje internautów pod adres NBCNews.com.

MSNBC było łączoną inicjatywą stacji NBC oraz Microsoftu zapoczątkowaną w 1996 roku. Miała to być nowoczesna platforma informacyjna, stanowiąca połączenie stacji telewizyjnej i nowych technologii informacyjnych związanych z rozwojem internetu.

Nowa strona stacji MSNBC ma pojawić się w przyszłym roku. Tymczasem NBC już zmieniła nazwę swego portalu z MSNBC na NBCNews . Centrala tego serwisu zostanie wkrótce przeniesiona do Nowego Jorku aczkolwiek duża część redakcji pozostanie w stanie Waszyngton, gdzie dotychczas mieszkali i pracowali.

NBC jest częścią spółki NBCUniversal, będącej wspólną własnością Comcast oraz General Electric.

Wojciech Borowicz
Autor artykułu:
Wojciech Borowicz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji