Kraków zareklamuje się w Niemczech

Od 1 października pod hasłem "W Krakowie nie ma czasu na sen" rusza pierwsza zagraniczna kampania reklamowa stolicy Małopolski.

Rzeczpsopolita
Rzeczpsopolita
Udostępnij artykuł:

Kraków będzie się promował w niemieckim kanale Discovery, w prasie i na 400 tablicach reklamy zewnętrznej w tych miastach Niemiec, które mają z nim tanie połączenia lotnicze, czyli w Berlinie, Kolonii, Dortmundzie, Stuttgarcie i Hamburgu. - Chcemy dotrzeć przede wszystkim do indywidualnych turystów-wyjaśnia Ireneusz Kaczmarek z krakowskiego Urzędu Miasta -  czytamy  w "Rzeczpospolitej".

Promocji w Niemczech będzie towarzyszyć kampania w Polsce, zachęcająca do weekendów w Krakowie. Łącznie miasto przeznaczy na obie akcje 1,1 - 1,2 mln zł. Koszty byłyby większe, gdyby nie wsparcie, jakie zaoferowała polska spółka niemieckiej Grupy Stroer. Bezpłatnie udostępniła na czas kampanii 400 billboardów w Niemczech i drugie tyle w Polsce. Koszty akcji w Niemczech Stroer ocenia na 150 tys. euro, w Polsce zaś na 250 tys. zł.

Rzeczpsopolita
Autor artykułu:
Rzeczpsopolita
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję