Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz w kampanii Noizz.pl „Kryzys męskości?”

Serwis Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska) na podstawie wyników badań zleconych agencji badawczej Kantar informuje o kondycji polskich mężczyzn, ich oczekiwaniach i potrzebach oraz publikuje reportaż multimedialny. Twarzami kampanii są m.in. Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

„Kiedyś mężczyzna miał zbudować dom, spłodzić syna i posadzić drzewo jako symbol przedłużenia rodu. Teraz mieszkania kupujemy na kredyt lub wynajmujemy. »Projekt: dzieci« często kończymy na jednym potomku, bez względu na jego płeć bądź nie podejmujemy go wcale. Drzewa sadzimy z pobudek ekologicznych. Zmieniło się to, kim są i mogą być kobiety. A co z mężczyznami? Kim są i kim mogą być? Jak wpływa na nich zmiana ich społecznej roli i to, jak są postrzegani przez otoczenie?” – pyta cytowana w komunikacie Oliwia Bosomtwe, redaktorka naczelna serwisu Noizz.pl.

Jednocześnie zmieniające się oczekiwania społeczne związane z obyczajowością, emancypacją kobiet i mniejszości sprawiają, że często polscy mężczyźni czują się zagubieni. Tradycyjne wzorce zachowania nie przystają do nowych oczekiwań, a nowe dopiero się kształtują. To starcie tworzy sytuację, którą czasami określa się hasłem „kryzys męskości”. Noizz.pl nadaje temu określeniu nowe znaczenie.

Kampania społeczna „Kryzys męskości?” to jednocześnie początek dyskusji na temat konieczności zmiany narracji marek w komunikacji do mężczyzn. W kampanii występują m.in. artyści - Michał Żebrowski i Sebastian Stankiewicz oraz dziennikarze Noizz.pl: Michał Bachowski, Krzysztof Tragarz oraz Maciej Wernio.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/inma-global-media-awards-2021-gazeta-pl-gazeta-wyborcza-noizz-onet,7170178040448641a ##

Z badania Kantar wynika, że połowa Polaków (52 proc. kobiet i 48 proc. mężczyzn) w jakiś sposób nie czuje się akceptowana w społeczeństwie. Dane pokazują, że w tym momencie łączy nas poczucie społecznego wyobcowania, nawet jeśli powody, które za nim stoją, są inne.

Reportaż multimedialny na Noizz.pl

„Wyniki badania »Nowi mężczyźni« przeprowadzonego na nasze zlecenie pokazały, co drzemie we współczesnych mężczyznach, co ich dziś konstytuuje, co sprawia, że czują się mężczyznami, a co im tę męskość odbiera. Wielu mężczyznom ciąży tradycyjny model męskości, oparty na kulcie siły, władzy, osiąganiu sukcesu oraz tłumieniu emocji i swojej wrażliwości” – komentuje Izabela Kiwak, customer insight & research manager, Ringier Axel Springer Polska.

„W badaniu pytaliśmy mężczyzn o męskość, o to, jak spędzają wolny czas, jak dzielą się obowiązkami domowymi, o to, jakie mają poglądy. W zespole redakcyjnym stwierdziliśmy, że aby opowiedzieć o współczesnej męskości w Polsce, potrzebujemy dodatkowych środków. Dlatego stworzyliśmy reportaż multimedialny, do którego zaprosiliśmy Jakuba Żulczyka, trzy pokolenia Friedmanów, Grzegorza Sobieszka, Bolesława Chromrego, Wojtka Sawickiego, Vita Bambino, Michała Pozdała i wielu innych mężczyzn do rozmowy o nich i o tym, czym dla nich jest męskość” – dodaje Bosomtwe.

Reportaż multimedialny, który powstał w ramach projektu ENTR, można obejrzeć na stronie Kryzysmeskosci.noizz.pl. Powstał na cyfrowej platformie publikacyjnej Ring Publishing, która dzięki technologii wspiera media w opowiadaniu historii w angażujący sposób.

Za koncepcję oraz realizację działań odpowiada dział marketingu i redakcja Noizz.pl. W ramach projektu „Kryzys Męskości?” na stronie Noizz.pl powstała nowa kategoria tematyczna, na której będą publikowane treści dotyczące mężczyzn i wyzwań z jakimi się mierzą.

Dodatkowo zaplanowano szereg działań zarówno skierowanych do B2B jak i B2C. Kampania prowadzona będzie m.in. w serwisach należących do Ringier Axel Springer Polska, w prasie oraz w mediach społecznościowych – na Facebooku, Instagramie, Tik Toku oraz na You Tube. Produkcja spotu: Bomaye Film Studio; reż. Tamara Allina, zdjęcia – Piotr Łukasiak.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Dawtona w kryzysie wizerunkowym? "Trudno odciąć się marce od tej sprawy"

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

Co oglądają Polacy? Polsat i TVN na czele rynku, a TVP1 traci

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

List do Rymanowskiego. "Albo ściemniasz z tą wiarą, albo słabo znasz swoich widzów" [FELIETON]

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

DSA ochroni internautów? Szefowa KRRiT ostrzega przed blokowaniem kanałów

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni
Materiał reklamowy

"Szepty mroku" powracają. Trzeci sezon thrillera noir AMC odkrywa mroczne tajemnice pustyni

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło

Telewizja Polska pokazała, gdzie oszczędza. Chociaż pracowników przybyło