Lepsza obsługa w Lufthansie

Lufthansa uruchamia w Brnie globalne centrum sprzedaży telefonicznej

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Realizując strategię stałego podwyższania jakości serwisu oferowanego klientom w Europie Środkowo-Wschodniej, Lufthansa wybrała czeskie Brno na miejsce swojego nowego centrum informacji telefonicznej - Global Telesales Brno s.r.o.

Centrum informacji telefonicznej Global Telesales Brno rozpocznie swoją działalność  1 czerwca br. i będzie obsługiwać pasażerów z dziesięciu krajów Europy Środkowo-Wschodniej w tym z Polski. Region Europy Środkowo-Wschodniej jest bardzo ważny  dla globalnej strategii Lufthansy, gdyż w wyniku rozszerzenia Unii Europejskiej dwa huby Lufthansy: Frankfurt i Monachium znalazły się w centrum nowej Europy. Umożliwiają one pasażerom dogodne połączenia z wieloma miejscami  na całym świecie.

Lufthansa między rokiem 2003 a 2006  zamierza podwoić liczbę lotów z Europy Środkowej i Wschodniej. Powstanie globalnego centrum informacji telefonicznej stanowi bardzo ważny krok w tym procesie. "Dla Lufthansy jest to rynek strategiczny, na którym w nadchodzących latach planujemy osiągnąć dwucyfrowy wzrost " - powiedział Stephan Semsch, Dyrektor Regionalny Lufthansy na Europę Środkową i Wschodnią. Już latem Lufthansa zaoferuje 450 lotów tygodniowo do 14 miejscowości w Europie Środkowo-Wschodniej i potwierdzi  w ten sposób  swą pozycję lidera jako przewoźnika rejsowego  do krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Działalność centrum rezerwacyjnego prowadzona w Brnie obejmie pomoc klientom  w zakresie informacji o siatce połączeń, taryfach, usługach, rezerwacji, sprzedaży i w sprawach biletowych. Personel będzie również udzielał informacji na temat programu częstego latania Lufthansy - Miles&More, a także będzie pomagał w zakresie odpraw przez telefon, obsługi przez Internet jak również gromadził będzie opinie pasażerów. W ofercie znajdą się również usługi konsultacyjne dla biur podróży oraz pomoc przy obsłudze wyjazdów grupowych.

Stephan Semsch dodał również, że centrum informacji telefonicznej uzupełnia już istniejącą organizację w Europie Środkowo-Wschodniej. W dużym stopniu poprawi ono i ustabilizuje poziom obsługi, jednocześnie pozwalając obecnemu personelowi Lufthansy na bardziej aktywną sprzedaż i marketing.

Lufthansa posiada obecnie 9 centrów informacji telefonicznej na całym świecie zlokalizowanych w Australii, Chinach, RPA, Afryce, Turcji, Niemczech, Irlandii, Kanadzie i USA. Zatrudnionych jest w nich ponad 1300 osób obsługujących ponad 10 mln rozmów telefonicznych rocznie w ponad 15 językach.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję