Liczba uczestników OFE wzrosła o 0,2% m/m we wrześniu do 14,28 mlnosób

Liczba uczestników otwartych funduszy emerytalnych (OFE) zwiększyłasię o 22 tys. osób we wrześniu do 14,28 mln osób, co oznaczaprzyrost o 0,2% m/m, podały Analizy Online, firma monitorującarynek funduszy inwestycyjnych i emerytalnych.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"W porównaniu z sierpniem, w którym OFE pozyskały 58 tys. osób,wynik akwizycji był sporo gorszy. Należy jednak pamiętać, że wminionym miesiącu gros uczestników trafiło do OFE w wynikulosowania i gdyby z danych sierpniowych tę grupę wyłączyć,okazałoby się, że wrzesień pod względem liczy pozyskanych osób byłmiesiącem nieco lepszym" - czytamy w raporcie.

Pierwsze miejsce pod względem dynamiki przyrostu nowychuczestników, we wrześniu należało do Allianz Polska OFE (+1,0%),który znacząco odstawał in plus od całego rynku. Drugie miejsce wtej kategorii, z dynamiką na poziomie 0,7% należy do funduszu WartaOFE. Na trzecim miejscu zaś pod względem skuteczności akwizycji(+0,4%)znalazł się Nordea OFE. Jedynie te trzy fundusze odnotowaływe wrześniu zauważalnie wyższy niż cały rynek procentowy przyrostliczby klientów.

Na drugim biegunie zestawienia, zarówno pod względem dynamiki,jak i liczby pozyskanych klientów znalazły się Bankowy OFE, AIGOFE, OFE Pocztylion oraz OFE Polsat, które odnotowały zerową wujęciu procentowym zmianę liczby członków.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"