Lighthouse hubem Huawei Enterprise w regionie CEE & Nordic

Huawei Enterprise powierzyło agencji doradztwa komunikacyjnego i PR Lighthouse koordynację działań public relations w regionie CEE & Nordic. Forma dotychczas wspierała klienta m.in. w zakresie komunikacji w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lighthouse hubem Huawei Enterprise w regionie CEE & Nordic

W ramach nowej umowy Lighthouse odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, tworzenie treści regionalnych, artykułów eksperckich, przygotowanie case studies z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, krajów nordyckich i Turcji, współpracę z liderami opinii oraz za przygotowanie raportów. Dodatkowo firma będzie koordynowała działania media relations wokół wydarzeń organizowanych przez Huawei Enterprise w regionie.

Od września 2018 r. Lighthouse realizowała działania PR Huawei Enterprise w Polsce oraz opracowywała strategię komunikacji i public relations w regionie CEE & Nordic.

Za projekt odpowiada zespół nowych technologii: Krzysztof Pietrzak (senior project manager), Maciej Piotrowski (project manager) i Adrianna Trefoń (project executive), ze strategicznym wsparciem Jarosława Bańdy (managing director).

Umowę podpisano w następstwie wygranego przetargu.

Huawei Enterprise jest jedną z trzech grup biznesowych firmy Huawei, oferującą produkty i rozwiązania ICT, umożliwiające cyfrową transformację przedsiębiorstw.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"