Lotos, adMobile i dalekie loty

Szaleństwo skoków narciarskich ogarnęło również stacje paliw LOTOS

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Szaleństwo skoków narciarskich ogarnęło również stacje paliw LOTOS. 03 grudnia rozpoczął się konkurs SMSowy "Leć z LOTOSEM na finał Pucharu Świata do Norwegii". Autorem pomysłu na konkurs jest agencja adMobile. Firma zapewnia również zaplecze techniczne, dostarczając autorską platformę Mobilo™ do obsługi i analizy ruchu SMSów.

Udział w konkursie mogą wziąć osoby, które zatankują paliwo na stacji LOTOS oznaczonej banerem za kwotę minimum 50 złotych. Każda z nich otrzyma kupon konkursowy z numerem kodu, którego wysłanie SMSem umożliwia rozpoczęcie zabawy. Konkurs polega na jak najszybszym i najtrafniejszym wytypowaniu odległości, na jaką skoczy Wirtualny Mistrz, w co tygodniowych skokach Pucharu Świata. Najlepsze wyniki są przeliczane na punkty według rankingu i premiowane nagrodami. Zwycięzców konkursu czeka wyjazd na finał Pucharu Świata w Norwegii.

- Wybraliśmy adMobile ze względu na kompleksowość oferty. Oprócz usług kreatywnych, firma zapewnia nam pomoc prawną oraz zaplecze techniczne. Dzięki temu mamy poczucie bezpieczeństwa i solidne podstawy do tego, aby wierzyć w powodzenie przedsięwzięcia.- mówi Adam Augustyniak Kierownik Działu Promocji Sprzedaży LOTOS Paliwa Sp. z o.o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję