LPP uczy młode pokolenie na TikToku, jak dbać o ubrania

W ramach projektu edukacyjnego „Dbaj o ubranie” LPP, właściciel takich marek jak Reserved czy Sinsay, rusza właśnie z kampanią edukacyjną na TikToku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LPP uczy młode pokolenie na TikToku, jak dbać o ubrania

Zainicjowana na początku czerwca br. kampania „Dbaj o ubranie” to odpowiedź LPP na potrzebę promowania świadomego korzystania z odzieży. W ramach kampanii przygotowany został spot z udziałem Ambasadorów projektu, a także strona internetowa Dbajoubranie.pl, a na niej praktyczne porady i narzędzia, takie jak chatbot czy kalkulator emisji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/aplikacja-mobilna-sinsay-ios-android-jak-pobrac ##

"Dbaj o ubranie" na TikToku

Kolejną odsłoną projektu jest kampania skierowana do młodego pokolenia na platformie TikTok, która ruszyła 27 czerwca.

Przy wsparciu agencji kreatywnej DDOB, firma stworzyła specjalną aktywację na platformie – tj. Branded Effect, czyli interaktywną grę w postaci quizu.

Zabawa polega na tym, by użytkownicy, nagrywając się frontem do telefonu, odpowiadali na pytania dotyczące dbania o ubrania oraz wpływu pielęgnacji na środowisko, wskazując odpowiedzi palcami. Osoby biorące udział w quizie mogą zweryfikować poziom swojej wiedzy, a także pogłębić ją o nowe, przydatne informacje. Wszelkie wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania z quizu można znaleźć na stronie kampanii.

Do akcji zaproszeni zostali znani twórcy TikToka: Sonia Trzewikowska aka „itssoniat”, Agnieszka Skrzeczkowska aka „maschines_official”, Natalia Sisik, Joanna Biernacka aka „ashplumplum”, Paulina Soboń oraz Joanna Kołodziejska aka „sledz535”.

grafika

- Chcemy dotrzeć z przekazem kampanii „Dbaj o ubranie” do wszystkich naszych konsumentów, także tych najmłodszych. Dlatego naturalnym wyborem było wykorzystanie popularnego wśród młodzieży i młodych dorosłych TikToka jako jednego z kanałów komunikacji - mówi Dorota Jankowska-Tomków, dyrektor ds. zakupów i ESG w LPP.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem