LPP wyda 60 mln zł na rozwój sieci sklepów w 2011 r.

Spółka odzieżowa LPP zamierza przeznaczyć w tym roku 60 mln zł na rozwój sieci sprzedaży w Polsce i za granicą, co pozwoli zwiększyć powierzchnię sklepów o ponad 26 tys. m.kw. do 349 tys. m.kw., poinformował wiceprezes Dariusz Pachla.

masz / rr / isb / zr / ep / ert
masz / rr / isb / zr / ep / ert
Udostępnij artykuł:

„W ubiegłym roku zamknęliśmy 14 sklepów o łącznej powierzchni 5,5 tys. m.kw. Na ten rok planujemy wzrost powierzchni o 26 tys. m.kw., co przełoży się na 82 sklepy w Polsce i za granicą" - powiedział Pachla dziennikarzom.

W 2010 r. na rozwój sieci spółka przeznaczyła 66 mln zł.

Na koniec 2010 r. powierzchnia sklepów wynosiła 322,7 tys. m.kw. wobec 288,2 tys. m.kw. rok wcześniej, zaś na koniec tego roku ma wzrosnąć do 349 tys. m.kw., co oznacza wzrost o 12% w skali roku.

W 2010 r. powierzchnia sieci sklepów wzrosła o 14,7 tys. m kw. Na koniec trzeciego kwartału GK LPP dysponowała 921 sklepami.

masz / rr / isb / zr / ep / ert
Autor artykułu:
masz / rr / isb / zr / ep / ert
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber