“M jak Mieszkanie” najbardziej w dół, zyskała tylko “Weranda”

W październiku ub.r spadki sprzedaży zanotowały wszystkie magazyny wnętrzarskie poza “Werandą”, której wynik poszedł do góry Najwięcej stracił miesięcznik “M jak Mieszkanie”. Liderem segmentu pozostają “Cztery Kąty”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem “Czterech Kątów” (Agora SA) w październiku 2010 roku wyniosło 109 108 egz. i było o 6,3 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.   Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który rozszedł się w nakładzie 41 110 egz., notując spadek o 11,5 proc. względem października 2009 roku. Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 36 284 egz. Tytuł ten zanotował spadek aż o 36,5 proc. - największy w całym rankingu. Wzrostem pochwalić się może jedynie zajmująca czwartą lokatę “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jej wynik sprzedażowy w październiku ub.r. to 26 342 egz., co oznacza wzrost o 13 proc. względem analogicznego miesiąca rok wcześniej.

 

Porównując dane z października ub.r. do danych z września ub.r. widać, że wzrost zanotowały jedynie “Cztery Kąty” (o 27 proc.). Pozostałe tytuły straciły, najwięcej “Moje Mieszkanie” (- 35,2 proc.).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber