TVP2 bez "M jak miłość" w Wigilię. Serial zawsze przegrywał z "Kevinem"

Telewizyjna Dwójka nie pokaże w tym roku w Wigilię wieczorem specjalnego odcinka „M jak miłość”. To zmiana w stosunku do lat ubiegłych, gdy serial konkurował z filmem “Kevin sam w domu" emitowanym w Polsacie, ale zawsze przegrywał walkę o widzów.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
TVP2 bez "M jak miłość" w Wigilię. Serial zawsze przegrywał z "Kevinem"
"M jak miłość", fot. TVP

Z cennika reklam w telewizji publicznej na grudzień 2024 wynika, że TVP2 nie pokaże w wigilijny wieczór serialu „M jak miłość”

Specjalny odcinek „M jak miłość - Wigilia u Mostowiaków” ma być emitowany w wigilijny poranek, przed program „Pytanie na śniadanie”. Ponadto w sobotę 28 grudnia br. w paśmie porannym TVP2 pokaże „Święta z M jak miłość”. W obu przypadkach nie będą to jednak premierowe odcinki.

Inne plany na „M jak miłość”

Czytaj także: “Kruk” w TVP2

Inaczej było w poprzednich latach. Zarówno w zeszłym roku, jak i 2022 telewizyjna Dwójka oferowała widzom „M jak miłość” w Wigilię o godz. 20.00. Publiczna telewizja chciała w tym paśmie rywalizować z Polsatem, który od lat emituje w wigilijny wieczór film “Kevin sam w domu”. Po ubiegłorocznych Świętach informowaliśmy, że pokazany w Wigilię film „Kevin sam w domu” oglądało średnio 3,27 mln osób. Produkcja była najchętniej oglądaną audycją w polskich stacjach telewizyjnych w okresie świątecznym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość” to stworzony przez Ilonę Łepkowską, Tadeusza Lampkę i Ryszarda Zatorskiego obyczajowy serial przedstawiający losy wielopokoleniowej rodziny Mostowiaków. Produkcja nadawana jest w TVP2 od 2000 roku.

Jak podawaliśmy, w grudniowym cenniku reklamowym opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy “M jak miłość”. Na 162,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy serialu TVP2. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska