„M jak miłość” zyskało widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

Nowy sezon „M jak miłość” ogląda średnio 5,07 mln osób, o 90 tys. widzów więcej niż rok temu. Produkcja daje TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość” zyskało widzów. TVP2 nokautuje konkurencję

Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 3 do 18 września 2018 roku wyniosła 5,07 mln osób. Przełożyło się to na 33,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 29,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 29,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/the-voice-of-poland-9-ogladalnosc-1-63-mln-widzow-tvp2-liderem-rynku,7171229067630209a ##

W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 10 września br. Przed telewizorami zgromadził on 5,41 mln oglądających.

grafika

TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu jest bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN, który emituje wtedy gł. teleturniej „Milionerzy”, a jego udział wynosi 10,07 proc. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne oraz serial „Ślad”; 7,83 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje; 4,01 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kolo-fortuny-tvp1-1-2-mln-widzow,7171229680481921a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska