Magdalena Niemczyk: z Nike Polska do „Vice”

Magdalena Niemczyk rozpoczęła pracę w redakcji polskiej edycji magazynu „Vice”. Wcześniej była związana z Nike Polska i L’Oreal Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W redakcji polskiego „Vice” Magdalena Niemczyk objęła stanowisko marketing managera. Będzie odpowiedzialna za koordynację działu zespołu kreatywnego oraz kontakt z klientami. To nowa funkcja w redakcji. Poprzednio Magdalena Niemczyk pracowała w Nike Polska, gdzie w dziale marketingu zajmowała się komunikacją marki Nike, a realizując projekty mediowe i eventowe oraz charytatywneh, a także prowadząc działania w social media. Koordynowała m.in. projekt Creative Reporters realizowany we współpracy z polskim „Vice”. Wcześniej Niemczyk pracowała w dziale marketingu L’Oreal Polska, zajmując się realizacją strategii marketingowej produktów luksusowych, takich jak Cacharel, Diesel, Ralph Lauren i Viktor&Rolf.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję