Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka

Zespoły reklamy programatycznej Grupy OLX z różnych krajów europejskich zostały połączone. Wspólnym działem zarządza Magdalena Wysocka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grupa OLX łączy zespoły programmatic, szefową Magdalena Wysocka
Magdalena Wysocka

- Każdy z naszych partnerów, kupujący powierzchnię reklamową w modelu programmatic może bezpośrednio z naszym zespołem załatwić wszystko, co dotyczy rynków europejskich, na których działa Grupa OLX. Poza Europą obsługujemy też Kazachstan, Uzbekistan. W zakres działań zespołu wchodzą dedykowane deale, open auction, sprawy techniczne, partnerstwa - wylicza Magdalena Wysocka.

Reorganizacja ma na celu usprawnienie i ujednolicenie wszystkich procesów, migrację rozwiązań oraz sprawniejsze zarządzanie europejską powierzchnią reklamową. - Szersza perspektywa, działanie pod jednym brandem, wymiana doświadczeń oraz unifikacja procesów, to kierunek rozwoju naszych działań - dodaje Wysocka.

Magdalena Wysocka w Grupie OLX pracuje od ponad siedmiu lat. Przed obecnym stanowiskiem kolejno pełniła funkcje szefowej ds. przychodów reklamowych i managerki zarządzającej platformą Fixly.

Wcześniej przez 8,5 roku była związana z Google, m.in. jako account manager (zajmowała się m.in. reklamami mobilnymi i współpracą z agencjami SEM) oraz industry manager (odpowiadała za kategorię motoryzacyjną i startupy).

W Polsce do Grupy OLX oprócz OXL należą platformy otoMoto, otoDom i Fixly. W zeszłym roku finansowym firma osiągnęła wzrost przychodów o 27,3 proc. do 1,1 mld zł, a jej zysk netto zwiększył się z 271,78 do 328,37 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"