RMF FM z nową wydawczynią m.in. rozmów Mazurka i Ziemca

Marta Rawicz jest od września nową wydawczynią programów publicystycznych w RMF FM - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Do rozgłośni przeszła z Polskiej Agencji Prasowej.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
RMF FM z nową wydawczynią m.in. rozmów Mazurka i Ziemca

Rawicz jako wydawczyni pracuje przy „Porannej rozmowie”, którą prowadzi Robert Mazurek, „Rozmowie w południe” (prowadzą ją reporterzy stacji), „Popołudniowej rozmowie” (prowadzą ja na zmianę Paweł Balinowski, Tomasz Terlikowski, Piotr Salak i Marek Tejchman oraz Kazimiera Szczuka, która zastąpiła Biankę Mikołajewską). Wydaje też nadawanego w sobotę „Gościa Krzysztofa Ziemca”.

Nowa wydawczyni dzielić się będzie dyżurami z dotychczasowymi wydawcami publicystyki: Amelią Panuszko i Jonaszem Jasnorzewskim.

Marta Rawicz przeszła z PAP

Marta Rawicz przez 16 lat pracowała w Polskiej Agencji Prasowej jako reporterka polityczna i wydawczyni.

W

jesiennej ramówce

RMF FM wprowadzi nową audycję „Projekt XD”, której gospodarzami będą Paweł Jawor i Maciej Rybak. W programie „Wszystko gra” pojawią się cykle tworzone przez Jacka Tomkowicza i Przemysława Skowrona.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami