Ruszają castingi do 13. edycji „MasterChefa”. Dwa razy wyższa nagroda

Stacja TVN rozpoczyna poszukiwanie uczestników 13. edycji „MasterChefa”, która trafi na antenę jesienią br. Na zwycięzcę kulinarnego talent-show czeka nowa nagroda, wynosząca 200 tys. zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Ruszają castingi do 13. edycji „MasterChefa”. Dwa razy wyższa nagroda
Przemysław Klima, fot. TVN

Castingi odbędą się w formie wirtualnej, dzięki czemu każdy zainteresowany będzie miał szansę zaprezentować swoje umiejętności bez względu na odległość czy lokalizację. Potrwają one w okresie od 5 do 25 kwietnia br. Do programu zgłosić się można, wypełniając formularz na stronie Endemol Shine Polska, producenta formatu. Trzeba mieć skończone 18 lat. 

W nowej edycji pretendentów do tytułu MasterChefa oceniać będą Magda Gessler, Michel Moran oraz debiutujący w tej roli Przemysław Klima, który zastąpi Annę Starmach. To pochodzący z Krakowa kucharz i restaurator, który doświadczenie zawodowe zdobywał nie tylko w Polsce. Klima oceniał już gościnnie uczestników 9. i 10. edycji „MasterChefa" oraz 6. sezonu „MasterChefa Juniora". Wiosną tego roku zobaczymy go jeszcze w półfinałowym odcinku „MasterChef Nastolatki" - program nadawany jest obecnie w niedziele o 20.00. 

“MasterChef” - co można wygrać?

Na zwycięzcę 13. edycji "MasterChefa" czeka statuetka, możliwość wydania własnej książki kucharskiej oraz 200 tysięcy zł. Nagroda pieniężna jest dwa razy wyższa niż w poprzedniej serii. 

Nadawaną jesienią ub.r. 12. edycję „MasterChefa” oglądało w TVN średnio 1,05 mln widzów, co przełożyło się na 7,77 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,72 proc. w grupie 16-49 i 8,79 proc. w grupie 16-59 (dane Nielsena). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"