Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)

Firma Hortex ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej swoich mrożonek. Tym razem Mateusz Gessler promuje w niej warzywa na patelnię i barszcz ukraiński. Za kampanię odpowiada agencja Opus B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler w nowej reklamie promuje warzywa mrożone Hortex (wideo)

Wystartowała kolejna odsłona kampanii mrożonych produktów Hortex przygotowana przez Opus B. Tym razem komunikacja koncentruje się na smaku i świeżości warzyw zbieranych w szczycie sezonu i błyskawicznie mrożonych.

W reklamach podkreślane jest głownie to, że warzywa w mrożonkach Hortexu są "świeżo zebrane, świeżo mrożone i świeżo jedzone". - Podkreślamy walory smakowe naszych produktów oraz ich naturalne pochodzenie. Przekaz współgra z dominującym trendem zdrowego i zbilansowanego odżywiania - mówi Agata Bonikowska, marketing director / frozen division w Hortex.

Mateusz Gessler, który w spotach jest narratorem opowieści, prezentuje kulinarne zmagania domowych kucharzy i podziwia efekty, a tym razem skupia się na pochodzeniu, świeżości i smaku produktów Hortex.

Komunikacja dotyczy takich produktów, jak barszcz ukraiński oraz warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

 

Kampanię obejmującą spoty telewizyjne, billboardy sponsorskie, materiały POS oraz działania digitalowe przygotowała agencja Opus B we współpracy z agencją ASAP&ASAP.

Mateusza Gesslera reprezentuje na wyłączność agencja Patryk Wolski Management.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS