"Mediolan, moda i styl" w kampanii Cin&Cin

W prasie, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania promująca markę Cin&Cin (Ambra SA). Akcja prowadzona jest pod hasłem "Cin&Cin, Mediolan, moda i styl – właśnie tak chcę".

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania "Cin&Cin, Mediolan, moda i styl - właśnie tak chcę" ma charakter wizerunkowy oraz prosprzedażowy i ma na celu podniesienie pozycjonowania marki oraz wzrost sprzedaży produktów Cin&Cin. Głównym elementem akcji jest konkurs, w którym do wygrania jest dwuosobowy wyjazd ze stylistą do Mediolanu, 10 000 zł na zakupy oraz 1000 prenumerat magazynu "Cosmopolitan". Aby wziąć udział, należy zakupić dowolny produkt marki Cin&Cin, zachować paragon, wejść na stronę wlasnietakchce.pl i udzielić odpowiedzi na pytanie konkursowe.

grafika

Kampania, która rozpoczęła się 15 grudnia br. i potrwa do 18 stycznia przyszłego roku, obejmuje działania BTL w wybranych marketach w całym kraju, podczas których hostessy polecać będą wina Cin&Cin oraz zachęcać do odwiedzenia dedykowanej aplikacji, a tym samym do udziału w konkursie. Akcja wsparta zostanie działaniami w prasie (magazyny lifestylowe, kobiece i handlowe) oraz internecie (m.in. profil marki na Facebooku).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"