Mel Edwards nową prezes agencji Wunderman

Holding reklamowy WPP powołał na stanowisko globalnej prezes agencji digitalowej Wunderman Mel Edwards. Zastąpiła Marka Reada, który objął kierownictwo nad całą grupą WPP.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Edwards będzie zarządzała pracą 9,2 tys. pracowników agencji, zatrudnionych w 200 biurach na 70 rynkach na całym świecie. Przez ostatni rok była szefową Wundermana na obszar EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Wspólnie z zespołem pracowała nad pozyskiwaniem nowym i utrzymaniem obecnych klientów agencji (Shell, BT i Samsung).

Z agencją Wunderman  związana jest w sumie od 2012 roku. Przez pierwsze trzy lata kierowała brytyjskim oddziałem firmy, a w 2015 awansowała na CEO w obszarze EMEA.

W przeszłości kierowała agencją Lida. Karierę zawodową zaczynała w TBWA.

Zmiany w WPP

Na początku września na stanowisko prezesa holdingu reklamowego WPP oficjalnie powołano Marka Reada. Zastąpił Martina Sorrella, który w kwietniu odszedł z firmy po 33 latach.

Nowy szef zapowiedział, że w WPP promowana będzie kultura przyciągania najlepszych talentów na rynku, poczynione zostaną też inwestycje na nowe obszary (m.in. sztuczna inteligencja). - Budowanie nowego WPP będzie wspólnym przedsięwzięciem i nie mogę się doczekać pracy z ludźmi i słuchania ich w całej firmie, gdy rozwijamy nasze plany na przyszłość - napisał w liście do 140 tys. pracowników WPP nowy CEO.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję