“Metro” z grafiką bliższą internetowi

Od wtorku 30 maja br. bezpłatny dziennik „Metro” (Agora) ukazuje w nowej szacie graficznej. Nowa makieta nawiązuje do grafiki internetowej, co ma unowocześnić i zdynamizować przekaz dziennika.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Nasi czytelnicy to głównie młodzi mieszkańcy dużych miast. Żyją szybko, intensywnie, są aktywni i dynamiczni. Chcemy, aby „Metro” odpowiadało ich stylowi życia i było takie jak oni - nowoczesne, zaangażowane i zawsze na czasie - komentuje zmianę Joanna Bażyńska, dyrektor pionu Prasy bezpłatnej Agory. - Dzięki nowej makiecie chcemy wzmocnić te elementy wizerunku, które stanowią o popularności „Metra”, czyli interaktywność, zaangażowanie społeczne, budowanie więzi z odbiorcą - dodaje Waldemar Paś, redaktor naczelny tytułu.

Jak podkreśla wydawca, „Metro” w nowej makiecie będzie jeszcze silniej koncentrować się na treściach autorskich, poruszać tematy nieobecne w innych mediach, a także intensywnie angażować się w sprawy społeczne ważne dla jego młodych czytelników. Nowa szata graficzna przewiduje też więcej miejsca i form na treści związane z życiem w mieście, m.in. popkulturą, modą i lifestylem.

Autorką projektu nowej makiety dziennika jest Magdalena Mamajek - Mich, dyrektor artystyczna tytułu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję