Michał Karnowski, Adrian Stankowski i Jacek Karnowski najpopularniejszymi ekspertami „Wiadomości” TVP

Michał Karnowski, Adrian Stankowski i Jacek Karnowski - to trójka komentatorów najczęściej pojawiających się w głównych wydaniach „Wiadomości” TVP w drugim kwartale br. - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów dla portalu Wirtualnemedia.pl.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Jak niedawno pisaliśmy, w drugim kwartale tego roku w „Wiadomościach” najczęściej gościły wypowiedzi czołowych polityków PiS: prezydenta Andrzeja Dudy, prezesa Jarosława Kaczyńskiego oraz premiera Mateusza Morawieckiego.

Liderem Michał Karnowski

Jeśli chodzi o samych komentatorów prym w analizowanym okresie wiódł Michał Karnowski, publicysta „Sieci” i Wpolityce.pl (oraz członek zarządu ich wydawcy, spółki Fratria). Od kwietnia do czerwca pojawiał się w wieczornych wydaniach „Wiadomości” TVP 21 razy, łącznie jego wystąpienia trwały 303 sekundy.

Na kolejnych miejscach pod względem ilości czasu antenowego znaleźli się redaktor naczelny Gpcodziennie.pl i publicysta „Gazety Polskiej” Adrian Stankowski (242 sekundy, 20 występów), redaktor naczelny „Sieci” Jacek Karnowski (223 sekundy, 17 występów), historyk Mieczysław Ryba (187 sekund, 18 występów), redaktor naczelny Agencji Informacyjnej Miłosz Manasterski (177 sekund, 14 występów), ekonomista Zbigniew Krysiak (138 sekund, 13 występów), publicysta „Sieci” Wojciech Biedroń (137 sekund, 13 występów), ekspert ds. wschodnich Grzegorz Kuczyński (129 sekund, 10 występów) oraz redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz (124 sekundy, 10 występów).

 

Komentatorzy "Wiadomości" w drugim kwartale 2021 roku

Infogram

 

Wszyscy trzej, jak wynikało z analizy użytkownika Twittera o pseudonimie FlasH, byli w czołówce najczęściej komentujących "Wiadomości" w 2020 roku: Stankowski był na miejscu pierwszym, Michał Karnowski na piątym, a Jacek Karnowski na ósmym (analiza nie obejmowała łącznego czasu antenowego, jedynie liczbę występów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa