Michał Szałański dyrektorem działu dystrybucji prasy w Agorze

Od marca 2019 r. dyrektorem zespołu ds. dystrybucji prasy w Agorze został Michał Szałański. Na stanowisku zastąpił Roberta Małaszka, który zakończył współpracę ze spółką.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Michał Szałański dyrektorem działu dystrybucji prasy w Agorze
Michał Szałański, fot. Agora

Szałański odpowiada za rozwój sieci, do której docierają tytuły spółki i poziom ich sprzedaży egzemplarzowej. Współpracuje także z kolporterami i planuje dostarczanie do punktów sprzedaży wszystkich tytułów prasowych wydawanych przez Agorę w wersji tradycyjnej.

W spółce Agora pracuje od 2003 roku, najpierw w szczecińskim oddziale "Gazety Wyborczej" był koordynatorem dystrybucji dziennika, następnie był kierownikiem "Metra", a później kierownikiem „Gazeta Wyborcza" w dziale kolportażu i dystrybucji prasy.

Zastępcą Szałańskiego został Krzysztof Ircow - dotychczasowy kierownik dystrybucji czasopism Agory.

Poprzednio działem dystrybucji prasy kierował Robert Małaszek, który zakończył współpracę ze spółką.

Agora ze spadkiem wpływów i 9 mln zł zysku

W ub.r. grupa kapitałowa Agora zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 2,1 proc. do 1,14 mld zł i 9,4 mln zł zysku netto. Wzrosły jej przychody z biletów w kinach Helios i sprzedaży „Gazety Wyborczej”, a zmalały z reklam kinowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami