Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)

Zaczęła się nowa kampania reklamowa przekąsek Lisner z udziałem restauratora Michela Morana, znanego głównie z programów TVN. Akcję przygotowały firmy marketingowe GPD Agency, GPD Film Studio i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Michel Moran w spocie O Mamo! Lisnera łączy Bułeczkę i Sałatkę (wideo)

Spot z kampanii nawiązuje do konwencji bajki. Opowiada o panie Bułeczce prowadzącym piekarnię oraz pani Sałatce ze stoiska z sałatkami. Michel Moran w porze drugiego śniadania doprowadza do spotkania obojga bohaterów, co pozwala stworzyć kompletną potrawę. W kampanii reklamowane są sałatki O Mamo!.

Michel Moran występuje w reklamach marki Lisner od jesieni 2014 roku. W poprzednich kampaniach promował przekąski rybne Śledzik (m.in. jako dostawca pizzy i pracownik samochodu z jedzeniem) oraz hummus.

Moran jest szeroko znany głównie z programów „MasterChef” i „MasterChef Junior” w TVN. Wiosną ub.r. zaczął reklamować markę Kenwood.

Nowa akcja reklamowa jest realizowana przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się GPD Agency, produkcją spotu - GPD Film Studio, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?