„Mleko mamy ma moc” w kampanii Ministerstwa Zdrowia

Fundacja Pro-Familia w Rzeszowie na zlecenie Ministerstwa Zdrowia realizuje kampanię edukacyjną pod hasłem „Mleko mamy ma moc” dotyczące karmienia piersią.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Mleko mamy ma moc” w kampanii Ministerstwa Zdrowia

W ramach akcji przygotowano poradnik, który oprócz instruktażu na temat karmienia piersią zawiera informacje m.in. o karmieniu piersią dzieci w różnym wieku (zgodnie z zaleceniami Światowej Organizacji Zdrowia WHO), karmieniu piersią w przestrzeni publicznej oraz siatkach centylowych dla dzieci karmionych piersią, opracowanych na podstawie danych WHO.

Poradnik w nakładzie 120 tys. egz. trafił do ok. 400 oddziałów położniczych w całej Polsce. Jest również dostępny w serwisie internetowym Ministerstwa Zdrowia oraz na wybranych blogach dla rodziców (szczesliva.pl, oczekując.pl, mamasubiektywnie.pl, matkaprezesa.pl, testaway.pl, mataja.pl, hafija.pl).

grafika

Dostępny jest również magazyn „Mleczna droga” z podobnymi treściami jak poradnik, a także artykułami blogerów (opartymi na doświadczeniach mam karmiących), które podkreślają znaczenie karmienia i motywują do niego.

20 tys. egz. magazynu przekazano do wszystkich ok. 50 oddziałów położniczych III stopnia referencyjności.

Przygotowaniem i realizacją akcji, na zlecenie Ministerstwa Zdrowia, zajmuje się Fundacja Pro-Familia w Rzeszowie. Kampanię zorganizowano w ramach Narodowego Programu Zdrowia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta