Młynarz Tomasz Kot reklamuje internet Foton w Netii (wideo)

W ofercie Netii pojawił się Netia Foton - internet o szybkości nawet do 100 Mb/s. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota przygotowana przez firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Netia Foton to nowa nazwa Szybkiego Internetu Max 50 i o wyższych przepustowościach. W ramach usługi dla użytkowników indywidualnych prędkość pobierania wynosi do 100 Mb/s, a wysyłania - do 50 Mb/s (w technologii VDSL - Szybki Internet Max 50, w technologiach: ETTH i FTTH - Szybki Internet Max 100), natomiast dla firm te parametry są dostosowywane według konkretnych potrzeb.

Netia Foton 65,90 zł miesięcznie. Ponadto można go wykupić z pakietem 87 kanałów telewizji cyfrowej i Netia Playerem - za 94,90 zł miesięcznie.

Markę Netia Foton wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę młynarza, który z rodziną przed domem wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna. Akcja, w której za kilka tygodni pojawi się drugi spot, obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"