Młynarz Tomasz Kot reklamuje internet Foton w Netii (wideo)

W ofercie Netii pojawił się Netia Foton - internet o szybkości nawet do 100 Mb/s. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota przygotowana przez firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Netia Foton to nowa nazwa Szybkiego Internetu Max 50 i o wyższych przepustowościach. W ramach usługi dla użytkowników indywidualnych prędkość pobierania wynosi do 100 Mb/s, a wysyłania - do 50 Mb/s (w technologii VDSL - Szybki Internet Max 50, w technologiach: ETTH i FTTH - Szybki Internet Max 100), natomiast dla firm te parametry są dostosowywane według konkretnych potrzeb.

Netia Foton 65,90 zł miesięcznie. Ponadto można go wykupić z pakietem 87 kanałów telewizji cyfrowej i Netia Playerem - za 94,90 zł miesięcznie.

Markę Netia Foton wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę młynarza, który z rodziną przed domem wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna. Akcja, w której za kilka tygodni pojawi się drugi spot, obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu