MMS-y bardziej popularne niż SMS-y

Choć niektórym może się to wydać nieprawdopodobne, multimedialne wiadomości zdobędą znacznie większą popularność niż tradycyjne wiadomości tekstowe

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Co więcej, już w 2008r. będą one przynosić operatorom większe dochody niż dotychczas najpopularniejsze SMS-y.  

Firma Yankee Group, autor tych pomyślnych wieści, przestrzega jednak, że aby wykorzystać potencjał popularności MMS-ów operatorzy muszą dokonać inwestycji w infrastrukturę sprzętową, aby była ona zdolna przyjąć wzmożoną ilość transmitowanych danych. W przeciwnym przypadku będą ryzykować utratę klientów, wynikającą ze słabej jakości świadczonych usług.

Yankee Group przewiduje, że wiadomości multimedialne staną się głównym źródłem dochodów operatorów telekomunikacyjnych wraz z rozwojem oferty rozrywkowej, wykorzystującej możliwości MMS-ów. Ale będzie to oznaczało wzrost ruchu w sieciach telekomunikacyjnych, które mogą ulec przeciążeniu.

"Branża bezprzewodowa jest wciąż w początkowym stadium świadczenia usług multimedialnych. Aby zapewnić użytkownikom pozytywny odbiór nowych usług, konieczne jest rozdzielenie ruchu Person 2 Person i Aplication 2 Person. Niewystarczająca infrastruktura dla wiadomości multimedialnych będzie przeszkodą w rozwoju tych usług i może spowodować, że pierwsi entuzjaści nie będą się wahać przed zrezygnowaniem z kiepskiej usługi. Niepowodzenia na starcie usług WAP powinny być doskonałą lekcją dla operatorów.” – tak przedstawił sytuację branży XJ Wang, analityk Yankee Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"