Mocne zasady Heyah - nowa kampania

W Internecie wystartowała nowa kampania Heyah

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Na stronie www.heyah.pl uruchomiona została mikrowitryna komiksowa, na której w zabawny sposób, w abstrakcyjnych historyjkach komiksowych, prezentowane są hasła październikowej kampanii. Komiksy zostały przygotowane przez „Heyah Rysownika” - zwycięzcę konkursu na Heyah Komiks.

Reklamy pojawiają się również na witrynach skierowanych do młodego odbiorcy (portale studenckie i szkolne, rozrywka, informacja, komunikatory). Przekaz prezentowany jest w atrakcyjny sposób. Heyah wykorzystuje niestandardowe formaty, niestosowaną dotychczas formę interakcji z użytkownikiem. Internauta klikając na wybrane formy reklamowe odsłania kolejne elementy pomysłu i krok po kroku odczytuje wartości, którymi kieruje się Heyah: „czyste zasady”, „mocno zbite ceny”, „wszystkim po równo”, „oferta nie wygasa”. Po odkryciu pełnej formy użytkownik może obejrzeć komiksy.

Kampania Heyah obecna jest również w telewizji, kinie, prasie oraz na billboardach, a teraz również w Internecie. Nowa kreacja nawiązuje do kampanii wprowadzającej Heyah - czerwona Łapa jest jej głównym bohaterem. Kampania skierowana jest do młodych ludzi, którzy cenią dobrą ofertę, jasne zasady, działanie, pomysłowość i oryginalność.

W telewizji i w kinie emitowany jest film pt. „Kuźnia”. Pojawia się w nim jeden z komunikatów nawiązujący do podstawowej zasady Heyah: „Bardzo mocno zbite ceny - na zawsze”. Następne filmy będzie można zobaczyć w nadchodzących tygodniach. W dalszym etapie kampania Heyah obejmie kolejne tytuły prasowe oraz charakterystyczne dla tej marki niestandardowe formy reklamy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję