Monday współpracuje z ukraińską agencją Sasquatch Digital

Monday group nawiązała partnerstwo z ukraińską agencją Sasquatch Digital. W ramach współpracy monday oferuje swoim klientom możliwość realizacji kampanii skierowanych do Ukraińców przebywających w Polsce, jak również realizacji kampanii targetowanych bezpośrednio na rynek ukraiński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Monday współpracuje z ukraińską agencją Sasquatch Digital

Agencja Sasquatch powstała w 2009 roku w Kijowie, oferując początkowo promocję marek w sieciach społecznościowych. W kolejnych latach Sasquatch stał się partnerem 15 ukraińskich agencji reklamowych i PR, które nie prowadziły do tej pory działań SMM. W 2017 roku firma przekształciła się w agencję digitalową typu full-service, oferując swoim klientom, oprócz social media marketingu, działania z zakresu reklamy kontekstowej i targetowanej, crowd-marketingu, influencer marketingu czy SERM. Jest też członkiem ukraińskiego oddziału IAB.

- Cieszymy się na tę współpracę – mówi Roman Gerashchenko, CEO Sasquatch Digital. – Dla Ukraińców zamieszkanie w Polsce było w efekcie wojny koniecznością, a nie zaplanowanym wyborem. Nie mieliśmy więc czasu na powolną adaptację do nowej rzeczywistości. W związku z tym tylko 26 proc. uchodźców posługuje się językiem polskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację. A to i tak nie jest znajomość biegła. Zatem używanie języka ukraińskiego i posługiwanie się kodami kulturowymi Ukrainy jest czymś, co jest kluczowe w dotarciu do naszych rodaków z właściwym przekazem. Niedawno zapytano mnie czy przekazy reklamowe powinny być kierowane do Ukraińców. Czy to wypada. Otóż ludzie rozumieją, że żyją w spokojnym kraju i przekazy reklamowe są normalne. My tej normalności bardzo potrzebujemy – dodaje Gerashchenko.

 ##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polacy-chca-kupowac-ukrainskie-produkty ##

monday group ma partnera z Ukrainy

W ramach rozpoczętej już współpracy, nawiązanej pomiędzy monday group (zarówno przez markę monday comms, jak i monday digital), poza współpracą projektową, Sasquatch Digital dostarcza polskiej agencji insighty, analizy i raporty dotyczące sytuacji Ukraińców w Polsce.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ukraincy-co-ogladaja-w-polsce-tvn-polsat-tvp ##

- Ukraińcy są w naszym kraju znaczącą grupą konsumentów, która chce budować nową rzeczywistość, a do tego potrzebuje profilowanej komunikacji. Coraz więcej marek realizuje kampanie skierowane do obywateli Ukrainy, dodaje do swoich spotów reklamowych ukraińskojęzyczne napisy, a większe portale ogólnoinformacyjne publikują artykuły w tym języku. Jednak mimo tego, że marki zaczynają uwzględniać język ukraiński w swoich kampaniach, to nadal niewiele z nich zaczęło uwzględniać w nich... Ukraińców. Współpraca z Sasquatch Digital jest konieczna, żebyśmy mogli zrobić właśnie ten kolejny krok - naprawdę zrozumieć potrzeby tej grupy i mądrze przełożyć je na działania – mówi Adam Kozłowski, VP digital & creative strategist w monday group.

Ponad 3 miliony Ukraińców w Polsce

W Polsce przebywa obecnie około 3,37 miliona Ukraińców, a prawie 2/3 z nich to osoby z wyższym wykształceniem. Większość jako miejsce do życia, wybiera największe metropolie, licząc na lepsze perspektywy zatrudnienia. W wyniku przedłużającej się wojny, Polska przestała być dla nich krótkofalowym schronieniem, a stała się – przynajmniej tymczasowo – nowym domem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ukraina-wojna-wydatki-rosja ##

Jak wynika z badania Uchodźcy z Ukrainy w Polsce, Czechach i Rumunii przygotowanego przez EWL, Fundację na rzecz Wspierania Migrantów na Rynku Pracy EWL i Studium Europy Wschodniej UW, aż 61 proc. z nich planuje podjąć pracę w naszym kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej