Monika Zamachowska nie będzie już prowadzić „Pytania na śniadanie”. TVP szykuje dla niej inne projekty

Telewizja Polska zrezygnowała ze współpracy z Moniką Zamachowską przy morning-show TVP2 „Pytania na śniadanie”, a dziennikarkę w tej roli zastąpi Małgorzata Tomaszewska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Monika Zamachowska nie będzie już prowadzić „Pytania na śniadanie”. TVP szykuje dla niej inne projekty
Monika Zamachowska, fot. TVP

Monika Zamachowska „Pytanie na śniadanie” z przerwami prowadziła przez wiele lat, ostatnio regularnie pojawiała się na wizji od wiosny 2013 roku. Była współgospodynią cyklu w różnych konfiguracjach, m.in. ze Zbigniewem Zamachowskim (mężem dziennikarki), czy Michałem Olszańskim. W ostatnich tygodniach prowadziła morning-show wspólnie z Aleksandrem Sikorą. To własnie on zastąpił Olszańskiego, który w lipcu br. został zwolniony z grona prowadzących „Pytanie na śniadanie”.

Olszański stracił pracę w „Pytaniu na śniadanie”, po tym jak w maju br. razem z Moniką Zamachowską przeprowadził wywiad z Jarosławem Kaczyńskim, a potem komentował go w internecie. Wówczas dostał też od szefowej „PnŚ” nieformalny zakaz wypowiadania się w mediach.

Niepewne były losy w programie Moniki Zamachowskiej, która współprowadziła rozmowę z Jarosławem Kaczyńskim, ale nie komentowała jej potem publicznie. Kilka dni później - tuż po zakończeniu urlopu - Zamachowska stawiła się na rozmowie z Anną Cyzowską, podczas której usłyszała, że zostaje w programie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/anna-cyzowska-szefowa-agencji-kreacji-rozrywki-i-oprawy-w-telewizji-polskiej,7170878749992577a ##

Jak wynika z naszych ustaleń, Telewizja Polska zrezygnowała ze współpracy z Zamachowską przy morning-show TVP2. Dziennikarkę w tej roli od początku listopada br. zastąpi Małgorzata Tomaszewska.

TVP: program musi wciąż się rozwijać i podejmować nowe wyzwania

- Pytanie na śniadanie” jest najpopularniejszym programem śniadaniowym w Polsce. Jednym z powodów sukcesu jest utrzymywanie zainteresowania widza. Program musi wciąż się rozwijać i podejmować nowe wyzwania, również w zakresie obsady prowadzących - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polskiej.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że publiczny nadawca w ostatnim czasie przeprowadził badania fokusowe wśród prezenterów „Pytania na śniadanie”. Na ich podstawie miały zostać podjęte decyzje związane z ostatnimi zmianami wśród gospodarzy morning-show.

Publiczny nadawca dla Moniki Zamachowskiej szykuje inne projekty. Na chwilę obecną nie są znane szczegóły na ten temat. Możliwe jednak, że dziennikarka poprowadzi kolejną edycję talk-show „Europa da się lubić”, która najprawdopodobniej będzie emitowana wiosną 2020 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wstaje-dzien-nowy-program-ogladalnosc-tvp-info,7170829689940097a ##

We wrześniu br. średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 469 tys. osób przy 10,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Program TVP2 miał o 18 tys. widzów więcej niż rok wcześniej, kiedy zaczynał się 40 minut później. W badanym okresie morning-show Dwójki pod względem oglądalności wyprzedziło konkurencyjny program „Dzień dobry TVN”, który śledziło 388 tys. osób (8,73 proc. udziału).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami