Murator zmienia się w ZPR Media

Wydawnictwo Murator oficjalnie zmieniło nazwę na ZPR Media. Jednocześnie wszystkie marki medialne, należące do holdingu ZPR Zbigniewa Benbenka, skupione zostały pod wspólną nazwą marketingową Grupa ZPR Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Murator zmienia się w ZPR Media

- Proces konsolidacji wszystkich działalności medialnych naszej Grupy trwa nieprzerwanie od kilku lat. Uznaliśmy, że nadszedł właściwy moment, by ukonstytuować zmiany, które już zaistniały wewnątrz naszej firmy. Zmiana nazwy Murator SA na ZPR SA jest naturalną konsekwencją poszerzenia zakresu działań tej spółki, która od dawna nie jest już tylko wydawcą tytułów branży budowlanej. Rozwinęliśmy się w obszarze nowych technologii, zajęliśmy się produkcją programów telewizyjnych, uruchomiliśmy studio telewizyjne, a także mamy własną agencję reklamową i studio fotograficzne - mówi Renata Krzewska, prezes ZPR Media.

- Powołanie oficjalnej nazwy marketingowej dla wszystkich marek medialnych, należących do holdingu ZPR, ułatwi rynkowi identyfikowanie naszych produktów, a jednocześnie pokaże szerokie wielomediowe kompetencje Grupy - dodaje Krzewska.

Wraz ze zmianą nazwy Muratora ZPR Media zostaje wprowadzone nowe logo. Będzie ono funkcjonować zarówno jako znak graficzny spółki ZPR Media, jak również całej Grupy ZPR Media. Nowy logotyp nawiązuje swoim kształtem do róży wiatrów, stosowanej od czasów starożytnych do określania kierunków świata za pomocą kompasu

Grupa ZPR Media prowadzi działalność w takich obszarach jak prasa, internet, radio, telewizja, eventy i targi. Należą do niej dziennik “Super Express”, kilka magazynów drukowanych, 26 serwisów internetowych, stacje radiowe Radio Eska, Eska Rock, Radio VOX FM, Radio Wawa i Radio Plus, kanały telewizyjne Polo TV, Eska TV, Fokus TV i VOX Music TV, a także brokerzy Time i IDMNet. Holding zajmuje się też działalnością eventową w zakresie organizacji imprez, koncertów, festiwali, a także targów i szkoleń

Holding ZPR zatrudnia na etatach 1,2 tys. pracowników, a współpracuje z kilkoma tysiącami osób. W ub.r. zanotował 1,31 mld zł wpływów (4,5 proc. mniej niż rok wcześniej), 4,9 mln zł zysku operacyjnego i 8,4 mln zł zysku netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa