Muzeum Historii Żydów Polskich Polin chce zatrudnić dom mediowy

Muzeum Historii Żydów Polskich Polin prowadzi przetarg na realizację jego działań promocyjnych w zakresie planowania kampanii w mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy świadczenia usług doradztwa strategicznego w zakresie planowania kampanii internetowych wraz z zakupem powierzchni reklamowych na Facebooku i Google oraz zakupu internetowych artykułów sponsorowanych. Budżet wynosi 250,9 tys.zł netto.

Druga część dotyczy usług zakupu reklam drukowanych w prasie, magazynach i innych wydawnictwach. W tym przypadku budżet wynosi 106 tys. zł netto.

W przetargu mogą zostać dwie różne agencje mediowe lub jedna, która zajmie się wszystkimi usługami.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"