'Naciśnij i mów' dla użytkowników Simplusa, mixa i oferty Sami Swoi

Od 1 czerwca br. sieć Plus umożliwia korzystanie z usługi komunikacji grupowej 'Naciśnij i mów' (Push to Talk) użytkownikom oferty mix, Simplus oraz Sami Swoi.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tym samym usługa ta, wprowadzona dla abonentów Plusa 17 czerwca 2005 r., jest obecnie dostępna dla wszystkich klientów sieci – zarówno abonentów, jak i użytkowników usług przedpłaconych.

Usługa „Naciśnij i mów”, realizowana przez pakietową sieć transmisji danych UMTS/EDGE/GPRS,  stanowi połączenie telefonu komórkowego z „walkie talkie” o rozszerzonej funkcjonalności, pozwalającej na obsługę połączeń grupowych i uniemożliwiającej prowadzenie nasłuchu przez osoby niepożądane. Głos przesyłany jest jednokierunkowo do osoby lub grupy osób zdefiniowanych w telefonie nadawcy.

Usługa „Naciśnij i mów” może być uruchomiona na jeden dzień, trzy dni lub tydzień. Jej aktywacja możliwa jest za pomocą SMS lub przez Dział Obsługi Klienta. Opłata za korzystanie z usługi wynosi: jeden dzień – 1,22 zł, 3 dni – 3,66 zł, tydzień – 8,54 zł. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT (ceny brutto).

Aby skorzystać ze specjalnej promocji, umożliwiającej do 30 czerwca br. bezpłatne korzystanie z usługi „Naciśnij i mów”, należy wysłać SMS o treści NIM na numer 2601.

Dla skorzystania z usługi wymagany jest odpowiedni model telefonu Nokia, wyposażony w funkcję grupowych połączeń głosowych - podała Elżbieta Sadowska, rzecznik prasowy sieci Plus.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję