Nestea Green Tea: Orzeźwia na truskawkowo (wideo)

Pod hasłem „Orzeźwia na truskawkowo” rusza kampania reklamująca nowy wariant smakowy herbat mrożonych Nestea. Akcję przygotowała Coca-Cola Poland we współpracy z agencjami McCann Ericsson, Euro RSCG 4D i K2 Internet oraz domem mediowym Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Nestea Green Tea – nowego wariantu smakowego herbat mrożonych Nestea – podkreśla, że napój ten zapewnia naturalne orzeźwienie i unikalne doznania smakowe. Przekaz pod hasłem „Orzeźwia na truskawkowo” informuje jednocześnie, że Nestea Green Tea zawiera ekstrakt zielonej herbaty i truskawki.

Akcja – skierowana przede wszystkim do młodych osób – jest prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze, obejmując również działania samplingowe. Kampanię przygotowała Coca-Cola Poland, współpracując przy tym z agencjami McCann Ericsson (kreacja), K2 Internet (działania w internecie) i Euro RSCG 4D (koncepcja samplingu) oraz domem mediowym Starcom (dobór mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję