Nestea Light reklamowana jako „orzeźwiająco lekka” (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca nową wersję cytrynowego napoju herbacianego Nestea - Nestea Light. Akcję przygotowały firmy McCann Ericson, Starcom, K2, Euro RSCG 4D i Euro RSCG Sensors.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania napoju Nestea Light eksponuje jego dwie główne zalety: orzeźwienie i lekkość. Wykorzystywane w akcji reklamy - pod wspólnym hasłem „Orzeźwiająco lekka. Nowa Nestea Light” - podkreślają, napój ten zapewnia świeżość w spojrzeniu na świat oraz wyzwala chęć do działania i podejmowania nowych wyzwań.

Kampania obejmuje telewizję (spoty 10-sekundowe, emitowane jednocześnie z 30-sekundowymi reklamami Nestea Black Lemon), internet oraz punkty sprzedaży (samplingi).

 

Kreację ATL przygotowała agencja McCann Ericson, działania w internecie prowadzi agencja K2, a za pomysł i realizację samplingów odpowiada agencja Euro RSCG 4D. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania public relations realizuje agencja Euro RSCG Sensors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję