Nielsen Online: YouTube zdecydowanym liderem

115,4 miliona unikalnych użytkowników z USA oglądało w marcubieżącego roku klipy wideo w sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Liczba ta jest co prawda mniejsza w porównaniu z lutym (115,8mln) i styczniem (116,7 mln), za to znacząco wzrosła liczbaoglądanych klipów oraz ilość przeznaczanego na nie czasu -informuje serwis Marketing Charts, powołując się na dane firmybadawczej Nielsen Online.

W ubiegłym miesiącu amerykańscy internauci obejrzeli 6,97miliarda filmików online wobec 6,33 miliarda miesiąc wcześniej i5,99 miliarda w styczniu. Statystyczny użytkownik przeznaczył wmarcu 137,3 minuty na oglądanie w internecie klipów wideo, wporównaniu do 130,7 minuty w lutym i 124,4 minuty w styczniu.

Zdecydowanie najpopularniejszym internetowym serwisem wideo byłw ubiegłym miesiącu należący do Google YouTube, który zanotował69,6 miliona unikalnych użytkowników i 3,65 miliarda obejrzanychklipów. Na kolejnych miejscach pod względem liczby filmikówznalazły się: Fox Interactive Media (332,7 miliona), Yahoo! (265,9mln), Nickelodeon Kids and Family Network (187,6 mln), MSN/WindowsLive (170,8 mln), ESPN (114,6 mln), Disney Online (90,1 mln),Turner Entertainment New Media Network (89,8 mln), CNN DigitalNetwork (82,5 mln) oraz Google (74,8 mln).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu