NK.pl z samoobsługowymi reklamami CPC

Portal NK.pl testuje reklamy rozliczane za kliknięcie, którymi mogą samodzielnie zarządzać marketerzy. Oferta - przygotowywana wspólnie z firmą NetSprint - będzie skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamy na NK.pl zarządzane przez marketerów mają formę nieinwazyjnych boksów tekstowo-graficznych. Reklamodawcy poprzez aukcję decydują o cenie - za kliknięcie przez użytkownika, a nie za wyświetlenie. Minimalny koszt wynosi 10 groszy netto. Docelowo takie reklamy mają być zupełnie samoobsługowe.

>>> Grupy, NKtalk i mobile w nowym cenniku reklamowym NK.pl Nowy format reklamowy jest obecnie testowany przez wybranych partnerów NK.pl, a dla wszystkich ma zostać udostępniony do końca br. System do zarządzania tymi reklamami kontrolująca portal spółka Nasza Klasa przygotowała we współpracy z firmą Netsprint.

Przedstawiciele NK.pl zapowiadają, że do końca roku zostanie też wprowadzony moduł umożliwiający samodzielne zakładanie i zarządzanie kampanią reklamową nawet przy bardzo niskim budżecie. Ponadto rozwijane mają być mechanizmy targetowania i optymalizacji emisji reklam.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem