Nowa kampania Coca-Coli

Kampania olimpijska Publicis dla Coca-Coli

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Propagowanie idei Igrzysk Olimpijskich to cel najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez Coca-Colę i przygotowanej przez agencję reklamową Publicis. Główny jej przekaz: Coca-Cola wspiera te idee i uczestniczy w ich realizacji od ponad 70 lat. Kampania rozpoczyna się dzisiaj i jest prowadzona tylko w telewizji. Potrwa do zakończenia Igrzysk Olimpijskich. Adresatem jest szerokie audytorium powyżej 15 roku życia.

Kampania bazuje na trzydziestosekundowym spocie telewizyjnym, adaptowanym przez Publicis do polskich potrzeb. Można go oglądać od dziś w stacjach: TVN, Polsat i MTV. Przekaz reklamowy zwraca uwagę na idee związane z Igrzyskami Olimpijskimi. Scenki prezentujące sportowców w sytuacjach świadczących o wyznawaniu przez nich zasady  fair-play (solidarne dobieganie do mety, wzajemne podziękowania i gratulacje po zakończeniu rywalizacji) oraz walki do końca (biegacz, który pomimo urazu nogi, mocno utykając dobiega do mety), przerywane są planszami z tekstami: "tutaj znikają różnice", "tutaj każdy jest zwycięzcą", "tu dajemy z siebie wszystko", "tutaj nie ma rzeczy niemożliwych", "jedyne takie miejsce - igrzyska olimpijskie". Reklamę wieńczy informacja, że Coca-Cola jest związana z Igrzyskami Olimpijskimi od 1928 roku. Plansze nawiązują kolorystyką do barw Coca-Coli. Białe napisy, z dodanym efektem "musowania" przypominającym bąbelki ulatniające się z napojów gazowanych, umieszczono na czerwonym tle.

"Kampania ma charakter wizerunkowy o prostym, emocjonalnym przekazie. Przygotowana przez nas adaptacja spotu mieści w sobie dwa komunikaty. Pierwszym z nich jest zwrócenie uwagi na fakt, że Igrzyska Olimpijskie to nie tylko rywalizacja sportowa, ale także kultywowane od lat idee związane z zasadami fair-play. Drugim zaś uświadomienie, że Coca-Cola uczestniczy w tworzeniu tradycji Igrzysk i propagowaniu związanych z nimi wartości od ponad siedemdziesięciu lat." - powiedziała Katarzyna Hajduk, Account Supervisor w Publicis Warszawa.

Oryginalny spot powstał w Argentynie a jego autorem jest agencja McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej