Nowa kampania dla Promenady

Agencja Reklamowa Paralotna w ramach długofalowej strategii CH Promenada przygotowała kolejne dwa koncepty w ramach kampanii 'Bajkowy Świat Promenady'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tym razem celem kampanii było zasugerowanie klientom, że centrum Promenada, postrzegane przez wiele osób jako odległe, z racji usytuowania na prawym brzegu Wisły, jest bliżej niż się wydaje przekazanie konsumentowi benefitu związanego z bliskością CH Promenada - informuje Michał Holewjusz z agencji Paraotna.

Główne kanały komunikacji wykorzystywane przy tej kampanii to billboardy  – dla layoutu „Krok w butach – na zakupy bajecznie blisko” oraz autobusy „Siedmiomilowe busy – na zakupy bajecznie blisko”.

Agencja: Paralotna

Przedstawiciele Klienta: Barbara Czechmeszyńska – Skowron, Andrzej Czarnecki

Przedstawiciel Agencji: Elżbieta Rzepka / Michał Leszczyński

Dyrektor Kreatywny:  Michał Holewjusz, Paweł Lis,

Art. Direktor: Łukasz Napolski

Copywriter: Anna Królewicz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"