Nowa kampania reklamowa Apollo Multimedia

W połowie października rozpoczyna się nowa kampania reklamowa odtwarzaczy mp3 i akcesoriów komputerowych Apollo Multimedia.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości produktów Apollo wśród klientów.

Reklamy pojawią się w najpopularniejszych pismach młodzieżowych (Bravo, Bravo Sport, Bravo Girl), komputerowych (PC Format, Click!, CD Action, Enter) oraz wydaniu specjalnym magazynu Focus. Kampania potrwa do stycznia przyszłego roku i wsparta będzie działaniami public relations.

W kampanii wykorzystanych zostanie 5 layoutów prezentujących odtwarzacz mp3, kontrolery gier: kierownicę i joypad, akcesoria do notebooków oraz zestaw głośników multimedialnych i słuchawki.

Przygotowaniem kreacji i zakupem mediów zajęła się bezpośrednio firma Apollo Electronics.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?