Zmiany w strukturach T-Mobile Polska, Dorota Kuprianowicz-Legutko dyrektorem ds. personalnych

T-Mobile Polska zapowiedział zmiany w organizacji firmy zmierzające do sprawniejszej i bardziej kompleksowej obsługi klientów. Od początku grudnia do zarządu spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko jako dyrektor ds. personalnych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W komunikacie T-Mobile podkreśla, że od 1 października br. wprowadza zamiany organizacyjne, które mają na celu "wzmocnienie roli obsługi klienta w organizacji oraz usprawnienie zarządzania jego doświadczeniem we wszystkich punktach styku z marką".

Dodatkowo spółka zmodyfikowała system zarządzania projektami oraz utworzyła centrum kompetencji cyfrowych, które będzie kierowało cyfrową transformacją firmy.

Według zapowiedzi zmiany polegają przede wszystkim na uporządkowaniu odpowiedzialności oraz współdzieleniu funkcji w obszarze obsługi klientów, gdzie działy będą wspierały zarówno procesy związane z obsługą klientów indywidualnych, jak i małych i średnich przedsiębiorstw. Będzie się tak działo m.in. w zakresie komunikacji, e-biznesu oraz cyfryzacji, planowania i analiz, jak również w działaniach nastawionych na budowanie doświadczeń klientów.

T-Mobile Polska poinformował również, że od 1 grudnia br. Dorota Kuprianowicz-Legutko obejmie funkcję członka zarządu spółki i będzie odpowiadała za obszar polityki personalnej w firmie.

Dorota Kuprianowicz-Legutko posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim w firmach z branży energetycznej, logistycznej i FMCG. Od 2012 r. zarządzała kapitałem ludzkim w Innogy Polska S.A. (wcześniej RWE S.A.), gdzie prowadziła projekty związane z transformacją kultury organizacyjnej, rebrandingiem, kształtowaniem i rozwojem postaw liderskich, implementacją systemów benefitów i wynagrodzeń, negocjacjami i współpracą z partnerami społecznymi oraz rekrutacją i rozwojem pracowników.

- Struktura, którą dziś ogłaszamy zapewni nie tylko sprawniejszą wymianę wiedzy i doświadczeń, ale także odpowiednie wykorzystanie wewnętrznego potencjału firmy - zapowiada Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska. - Połączenie kompetencji rynku biznesowego i prywatnego w zakresie obsługi klientów zaowocuje uproszczeniem procesów oraz zwiększeniem ich satysfakcji. Naszym celem jest umożliwienie klientom przeprowadzania każdej transakcji w sposób cyfrowy w ciągu trzech lat. Dlatego tworzymy w firmie centrum kompetencji cyfrowych oraz doświadczenia klienta.

Zarząd spółki zadecydował także o połączeniu pionów obsługi klienta B2C i B2B pod kierunkiem Agnieszki Mironowicz. Sprzedażą usług dla mikro- i małych firm będzie kierował Daniel Łopata, natomiast działem customer experience Agnieszka Dudek.

Marcin Drażan będzie kierował sprzedażą do klientów korporacyjnych, a Herbert Schoeberl nowym działem Digital (cyfryzacji obsługi).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber